המלצה של יולדת בשם רויטל :
לכבוד אורית היקרה והמדהימה,
ברצוני להודות לך בשורות אלו על כל התמיכה והעזרה שנתת לי לפני הלידה בלידה ואחרי הלידה
את פשוט מקסימה או במילה אחרת מלאך שלי משמים אני לא רואה את עצמי עושה את זה בלעדייך זה פשוט היה נורא קשה ומחוויה שהייתה אמורה להיות טראומטית וקשה הפכת לי את זה לשמחה ועונג לא הייתי מאמינה שאי פעם אצליח ללדת טבעי ללא אפידורל או משכך כאבים כל שהוא ואת פשוט עשית את הלא יאומן הבאת אותי למצות את היכולות שבי שעד אז לא ידעתי שקיימים ,
זה התחיל במפגש לפני לידה עוד בשלב ההריון כשבאת אליי הביתה למפגש משפחתי בו נכנסת לי לחיים וידעת להכיר אותי ואת צרכיי המשיך בעיסוי גב ורפלקסולוגיה מרגיע ומשחרר מתחים , לימדת אותי על עצמי ועל איך לעשות את הדברים נכון והוצאת לי את הפחד של ״ לפני״ , הכנת אותי ללידה וזה לא נגמר בזה , היית לצידי בבית חולים רגע רגע שלב שלב הייתי די המומה ולא האמנתי שהעדפת אותי על פני צרכייך האישיים אם זה בשעות הלילה המאוחרות שישבת ותמכת בי שם בהליכות ,באמבטיות חמות ,בעיסוי מזרז ,רפלקסולוגיה ,ועד לרגע שלו חיכיתי בכיליון עיניים רגע הלידה שהפך לחוויה , פשוט היית שם בכל רגע שהייתי צריכה ( אפילו כשלא חח ) אפילו טרחת לצלם ולתעד את הרגעים החשובים לי ביותר ! ברצוני לומר תודה! תודה על הכל! תודה על האוזן הקשבת ! תודה על היד התומכת ! תודה על שנתת בי אמון! תודה על שגרמת לי להאמין בעצמי! ותודה הכי חשובה שהיית חלק בלתי נפרד לרגע הכניסה לאוויר העולם של ילדתי המקסימה והחמודה מורל !!
כמו כן הנני מוסיפה המלצה חמה לכל מי שרוצה באמת לחוות ולהנות מהרגע הכי חשוב בחייכן רגע הלידה לשכור ללא היסוס את שירותיה של התומכת לידה (דולה) אורית הלפגוט , זה פשוט שווה כל אגורה ואפילו יותר!!!
בברכה
רויטל צ.