תראו לי אחת שעברה היריון ולא מצאה את עצמה באיזה שהוא שלב מתעוררת כמעט בלי לנשום בגלל שריר שנתפס ברגל! מלא אני מכירה, מלא !! לי אישית זה קרה אני זוכרת את הלילה הזה בחודש יולי בול חודש לפני שילדתי גם ככה היה לי חם ,קשה, כבד, הייתי עייפה ועצבנית ועד שהצלחתי סוף סוף להירדם פתאום זה הגיע כמו זרם חשמל שכשהוא הגיע לא היה בי צל של ספק שזה זה ונראה לי שאפילו צרחתי את זה ״ זהו, אני אבודה , הלפ!!! התעוררתי משריר שנתפס לי בעצם השוק, זה היה ככ חזק שהכאב הגיע לי על למותניים ומאותו כאב ברגל נתפסה לי גם הכתף.

מרוב כאב לא יכולתי לקפל אצבעות ברגליים

מרוב כאב לא יכולתי לקפל אצבעות ברגליים

ניסיתי להסתובב, ניסיתי להרים את הרגל, עברו בי מחשבות איך אני מתגלגלת מהמיטה ומנסה לעמוד על הרגליים יחפה כי שמעתי שזה עזר לכמה חברות בהיריון וגם ההריוניות שאני מלווה סיפרו שזה עבד אצלן אבל המיטה שלי גבוהה ובשביל להתגלגל הצידה ולקום ובכל זאת אתם יודעים אישה בהיריון עם בטן שנראתה כמו בית זה לא היה כל כך משימה פשוטה ובמחשבה מהירה שנייה החלטתי שעדיף לצרוח לבעלי לעזרה מאשר למצוא את עצמי נמרחת על הרצפה בגלל חישוב לא נכון של הזווית שבה אני אתגלגל מהמיטה . אכן משימה מאתגרת אמרתי לכם.

הבטן שלי ואני...

הבטן שלי ואני…

אז צרחתי ואחרי הצרחה השנייה הוא גם התעורר (כי מסתבר שכשאת בהיריון ולא ישנה בעלך ישן נפלא עמוק וחזק) ואז הוא עיסה את הרגל וזה קצת שיפר את המצב לרמה כזו שיכולתי לפחות להצליח בכוחות עצמי להתרומם מהמיטה.

אחרי ליל השריר התפוס (כן ככה קראתי לו) מישהי סיפרה לי שיש בבננות מלא מגנזיום וכדאי שאתחיל לאכול כמה מהן, אבל לכו תחפשו בננות בעונה שאין בה בננות והן גם לא ממש טעימות ואתם יודעים שהרבה בננות גורמות לעצירות – אותה תופעה שגם ככה הברזל שאנחנו לוקחות תורמות לה נפלא. אז העברתי את סוף ההיריון שלי בחיפוש אחר בננות ועיסוי שריר תפוס.

לא כיף בכלל!!

אם רק היו לי בננות באמצע  הלילה

אם רק היו לי בננות באמצע הלילה

העייפות הזו מעייפת

מאז כבר ילדתי והפלא ופלא בהיריון השני שלי הכול עבר חלק חוץ מהעייפות המטורפת שלא נעלמת גם אחרי שיולדים.

אפרופו עייפות- אני עובדת המון לילות לעיתים ימים ארוכים ללא שינה והתזונה שלי לא תמיד מאוזנת כמו במצב שבו קמים בבוקר אוכלים מסודר ויש סדר יום , אצלי לעיתים יש באלאגן במחזורי שינה ואני מרגישה את זה מאוד מהר לכן אני תמיד דואגת לקחת איתי חופן אגוזים , שקדים ,פירות יבשים ,חטיפי אנרגיה , פולי סויה שאני כה אוהבת שיעזרו לי לחדש כוחות בלידות ארוכות . למדתי שיש בהרבה מהדברים הנפלאים הללו מגנזיום שהוא קשור בין היתר לתחושת עייפות וויטאליות נמוכה וחוסר אנרגיה אגב ניתן למצוא מגנזיום גם בירקות ירוקים, קטניות ומאכלי ים מסוימים למי שאוכל וגם הכי חשוב במים שאנחנו שותים בעיקר במי הברז . אתם יודעים שבישראל מי השתייה מהווים 20 אחוז ממקורות המגנזיום בגוף? המים הטבעיים שמקורם בגשמים מכילים מגנזיום ולעומת זאת מים שעוברים התפלה חסרים בהם סידן ומגנזיום. אני דואגת לשתות בעיקר מי ברז, לקח לי זמן להתרגל לטעם של מים מהברז אבל איכשהו התרגלתי. אבל עדיין התזונה שלי לא לגמרי מסודרת ואם נוסיף לזה את העייפות שלי גם בימים שבהם אני לא בלידות משהו הרגיש לי חסר אז נגשתי לרופאה שלי לבדיקות דם והיא סיפרה לי שבניגוד לחומרים אחרים בגוף שאת הרמה שלהם ניתן לגלות בבדיקת דם את החוסר במינרל המגנזיום לא ניתן לגלות במעבדה בגלל שרק אחוז אחד ממנו נמצא בדם וכל השאר מנוצל בתאים בנוסף כנראה שאני צריכה תוספת של מגנזיום כי אני לא מקבלת את כל מה שאני צריכה דרך המזון שאני אוכלת (ותאמינו לי שאני מנסה לגוון) וכנראה גם לא דרך המים שאני שותה אז בלי קשר חייבת לשתות גם יותר.

אז נגשתי לסופר פארם והתייעצתי לגבי מגנזיום מומלץ , חקרתי פו ושם ומצאתי שהמגנזיום מגיע שתי צורות : מגנזיום ציטראט או מגנזיום אוקסיד. הרוקח המליץ לי לנסות את המגנזיום ציטראט של מגנוקס 027 כי יש מחקרים עליו ספציפית שהוא מעלה משמעותית את רמות המגנזיום בתאי הגוף וגם את רמת החלבון CRP שנחשב למדד לקיומה של דלקת בגוף.

אז החלטתי לנסות לקחת אותו לפני כמה ימים קראתי שצריך לקחת לפחות חודשיים כדי להתחיל להרגיש שינוי אני מבטיחה לעדכן בהמשך J

מבחינתי מה שאני מצפה להרגיש זה קודם כל יותר וויטאלית, פחות עייפה אני בלי קשר גם 3 פעמים בחדר כושר שזה מעייף בפני עצמו אבל בטוחה שהעייפות שלי קשורה לחוסר במגנזיום לכן מצפה להיות פחות עייפה בנוסף אם לא ייתפס לי שריר בלילה זה בכלל יהיה להיט . אז אם תמצאו אותי בשלוש לפנות בוקר כותבת לכם בעוד חודש כזה יש מצב שהמגנזיום עובד !

זה מה שיוצא בסוף :)

זה מה שיוצא בסוף 🙂