להמתין לטיסה זה בערך כמו להמתין שהלידה תתחיל…

אני לא מכירה אחת שלא רוצה ללדת באיזשהו שלב . כל אחת חווה את התחושה הזו בכל מיני שלבים לאורך ההיריון וככל שנוקפים החודשים והסוף קרב הרצון ללדת בזמן ולא מעבר ל40 שבועות מתעצם .

כמה כיף שיצאת!!!

כמה כיף שיצאת!!!

תחשבי על זה כמו נסיעה לחו״ל את עכשיו בשדה תעופה , עברת ביקורת דרכונים עשית קניות בדיוטי ואת ממתינה באולם היוצאים עד שיקראו לך לעלות לטיסה. הטיסה כרגע לא מתעכבת אבל את יודעת שיש מצב שבגלל מזג האוויר יהיה עיכוב ולכן את מנצלת את הזמן למנוחה, לקריאת ספר, אולי לקנות עוד כמה דברים בחנויות הפטורות ממכס מסביב, המזוודות נשלחו למטוס יש לך תיק קטן עם כל הדברים שאת זקוקה להם במהלך הטיסה . בתיק יש בקבוק מים, תעודת זהות כרטיס עליה למטוס ודרכון, שפתון בריח וטעם עדין , מגבונים לחים שתמיד איכשהו צריך, קצת סוכריות או חטיף קל , ואת מתרגשת וגם לחוצה

לישון כמו תינוק

לישון כמו תינוק

כי אולי את פוחדת מהטיסה, אולי פוחדת שלא תסתדרי במדינה שתנחתי בה, אולי בכלל עייפה ומרגישה כבדות בגוף כי את ממתינה לטיסה הזו כבר כמה חודשים ומרוב התרגשות גם לא ישנת וכל מה שנותר לך כעת הוא לסמוך על המטוס (העובר שלך ) לסמוך על הטייס ( הגוף שלך) לסמוך על הצוות ( המלווים והמיילדת שלך) ופשוט לזרום עם מה שיבוא ולקחת בחשבון שיכולים להיות עיכובים בטיסה, שהאנשים בטיסה לא יהיו נחמדים אולי ואולי להיפך מדהימים. תמיד תוכלי לבקש את עזרת הצוות בכל מיני דברים שתצטרכי שינעימו את חווית הטיסה ( הלידה ) שלך כמה שיותר ושתצאי מהטיסה ( מהלידה) בחווית טיסה (לידה טובה) וכמובן עם חוויות ( עובר בריא ) טובות.

והכי חשוב פשוט לנשום עמוק ולהגיד לעצמך שהכול יעבור כמו שהוא צריך להיות ושהכול מדוייק(:❤️