ניסיתם להסיר כתמי קקי של תינוקות מבגדים וגם הצלחתם?

לא יודעת איך אצלכם אבל אני ניסיתי הכול! בכל מה שקשור לכתמים הפכתי למומחית , יכולתי לדעת לפי הכתם שעל הבגד מה הבנות שלי אכלו היום בצהרון. תכלס היו פעמים שלא היה קשה לזהות את הצורה של הספגטי שנשאר על הבגד רק ניחשתי באיזה רוטב זה הוגש. בכל יום הן חזרו לי עם כתם אחר זה היה ״מבצע להורדת כתמים״ ככה קראנו לזה בבית. מה לא ניסיתי החל מלשפשף עם חומץ, להשרות בשמש עם סבון כלים, להשפריץ כל מיני שלל אבקות מסירות כתמים למיניהן שהבהירו מעט את הכתם אבל עדיין נשאר סימן ועוד כהנה וכהנה שיטות ועד רגע לפני ייאוש כמעט והשלכתי את הבגד לפח  (שאני אתאבד על תחתון או בגד גוף שקניתי בשוק ראש העין בגרוש וחצי? טוב בעצם בגדים שקניתי בנקסט אני אתאבד עליהם) מודה, עברה בי מחשבה של ״אולי נשלח אותן לבית ספר עם כתמים מה כבר יקרה?

״אם כל הכתמים״

״אם כל הכתמים״

 

אני זוכרת היטב את התקופה ההיא שהן היו תינוקות התקופה של הקקי שבורח מהחיתול לבגד גוף ואז נשאר סימן צהוב מהחומציות של הקקי אם לא מכבסים מיד וגם אז הכתם לא נעלם לי אף פעם .. איכשהו העניין הזה עם הכתמים רודף אותי עד היום והן כבר גדולות הבנות שלי ואז הן חוזרות עם הכתמים המעצבנים האלו מהצהרון ..תסבירו לי איך בבית הן אוכלות נקי (ולא, אני לא מטיפה להן או משהו כזה הן פשוט אוכלות בלי אף כתם) ובצהרון כל הניסים והנפלאות?

הסינר לא באמת עזר...

הסינר לא באמת עזר…

 

אני מגדירה את עצמי אימא טובה !!, מוכנה לתת מעצמי לבנות שלי הכול, מעבר ללמד אותן ערכים חשובים בחיים אני דואגת שלא ייחסר להן כלום , מבלה איתן יחד ועם כל אחת בנפרד, לוקחת לחוגים (מסיעה יותר נכון אם נדייק) מציעה את השתתפותי בכל מיני מסיבות סיום ופעילויות וכן מוצאת את עצמי עדיין משפשפת כתמים בשתי ידיים!!! לא הגיע הזמן להתקדם עם זה? ואז גיליתי אותו.. טאדדדדאם את אריאל בייבי ג׳ל כביסה –

 

איזה קסם זה

איזה קסם זה

אישה יקרה שליוויתי בלידה סיפרה לי שהיא קנתה ג׳ל כביסה שמסירה לה גם בין היתר את הכתמים של הקקי , כמובן שאני האחרונה שהאמינה לזה כי בחיי שניסיתי הכול, שנים אני מנסה הכול אבל מסתבר שלא הכול. הרחתי את הג׳ל עצמו יש לו קודם כל ניחוח עדין ונעים שזה כבר משך אותי (אבקות כביסה אני קונה לפי ריח) אחכ לקחתי בשקית מעט לנסות בבית. תהיתי לעצמי אם זה יוריד כתמים תוך כדי אני חושבת לעצמי בצחוק מה הסיכוי) אז ניסיתי, ותקשיבו בחיי אני לא צוחקת זה אשכרה הוריד את הכתם ויותר מזה לא הרס את הבגד כי עד היום היו תכשירים שעצם ההשריה של החומר על הבגד והשפשוף כבר הרס את הבגד. הופתעתי בהחלט.

אריאל מורידה את הכובע בפניכם!!

בלי קשר הבגדים יצאו רכים ונעימים למגע. אח”כ גם קראתי שג׳ל הכביסה הזה לתינוקות קיבל אישור דרמטולוגי מטעם ארגון בריאות  העור בעולם)  Health Alliance Skin) בקיצור זה מתאים לעורם העדין של תינוקות ומבחינתי ברגע שהצלחתי להסיר את הכתם מהבגד זה הכוכב החדש אצלי בבית.

ולמי שתשאל אותי כמה הוא עלה לי אז שילמתי 19 ש״ח ואני בעיקר משתמשת בו בכביסות של בדים עדינים ולהורדת כתמים. אצלי זה עובד מצוין!

מעניין איך בבתי חולים מורידים כתמים..?

מעניין איך בבתי חולים מורידים כתמים..?

ביי ביי לכתמים J