ליווי לידה טבעית

אני רויטל אמא לנעם בן 8.5 חודשים ילדתי אותו בתל השומר בליווי צמוד של אורית הדולה המדהימה שאין כמוה. מחודש 5 להריון ידעתי שאני רוצה לעבור את הלידה בדרך הכי טבעית שיש מה שגם קרה לבסוף והרבה בזכותה . היא דיברה איתי שעות בטלפון ועודדה אותי מה שעזר להעביר את ההריון בצורה מושלמת ושיחות עם הבעל שחשוב לא פחות כי גם הוא עומד לעבור חוויה שאין כמוה….

ואז מגיע רגע האמת אחרי עוד בדיקה שיגרתית שבוע 39+ 2 כבר 3 שבועות עם צירים לא סדירים ופתיחה של 1.5 ס״מ נאמר לי שאני נכנסת לחדר לידה ברגע שיתפנה השעה הייתה 16:00נכנסנו לחדר לידה בשעה 20:00 כל הזמן הזה אורית הייתה איתנו בחוץ עוזרת לי בנשימות להעביר את הצירים, בלחיצות בגב לשחרר את הכאב, בהליכה שתעזור לקדם את הלידה, הצחיקה אותי ודיברה איתי כדי שיעבור הזמן יותר בקלות וסוף סוף נכנסנו לחדר לידה ושם היא כבר הסירה את הכפפות עזרה לי במקלחת(שלעזרה זו הייתי כל כך זקוקה), עשתה לי טיפול רפלקסולוגיה כדי לזרז את הלידה ולהקל על הכאב בתוספת כדורים הומופטיים ועוד כל מיני תכשירים שעזרו מאוד בהקלה וזירוז הלידה ובנוסף תמכה בבעלי שלא יעלם בתוך כל הבלאגן שהיה בחדר ( לא הינו לבד 3 מילדות אני דולה בעלי וצלמת שהגיע בזכות אורית להנציח את הרגעים שעברנו שם ) וחשוב לא פחות בשבילנו זו היתה לידה ראשונה ואנו חסרי ניסיון אורית הביאה איתה את כל הניסיון הרפואי שהיה מאוד חשוב כשעמדנו מול הצוות הרפואי של בית החולים…..

ואז הנסיך שלי הגיע מושלם כל כך ואורית איתנו לימדה אותי להניק אותו עזרה לי להתקלח אחרי לא עזבה אותי עד שלא שכבתי במיטה שלי במחלקה וזה לא נגמר כאן גם אחרי שכבר יצאתי מבית החולים היא טלפנה לבדוק מה שלומי ואיך אני מסתדרת באה לבקר אותי אחרי הברית ולימדה אותי עיסוי תינוקות ואיך גוזרים ציפורניים ועוד המון דברים שחשוב לדעת….. ולבסוף איך אפשר בלי להישאר איתה בקשר עד היום….
קשה לי לראות את עצמי עוברת את כל התהליך שוב אבל אני בטוחה שעם הזמן שיעבור זה יבוא לי שוב בעזרת ה ואורית תהיה איתי .